science science .

science

طراحي جلد كتاب و دستورالعمل نگارش چكيده بر روي جلد

خوانندگان كتاب توجهي به اين ندارند كه شما چقدر براي كتاب خود زمان گذاشته‌ايد و براي آن زحمت كشيده‌ايد و به سختي و با صرف هزينه و زمان آن را آماده نموده‌ايد. آنها فقط بدنبال اين هستند كه چه چيزي از كتاب شما نصيشان خواهد شد و انتظار درستي نيز هست. آنها در كتاب به دنبال اين هستند كه ببينيد شما در كتاب به چه چيزي توجه كرده‌ايد و يا چه تجربه‌اي داريد. همانطور كه قبلاً نيز گفته شد كتاب در نهايت يك كالاست كه بازار خود را دارد. در اين بازار هرچقدر شما توجه لازم را به مكانيسم‌هاي بازاريابي متمركز كنيد به همان قدر موفق خواهيد شد. يكي از مهمترين عناصر بازاريابي كتاب چكيده پشت جلد ـ كه معادل انگليسي آن Blurb مي‌باشد ـ است كه بسياري از مولفان اين عنصر را رعايت نمي‌كنند و يا اينكه بسيار ضعيف نگارش مي‌كنند. در اين مطلب قصد داريم به نكاتي درباره طراحي جلد كتاب و دستورالعمل نگارش چكيده بر روي جلد اشاره كنيم. منظور از چكيده پشت جلد همان متن يا توصيفي از زندگي مولف را شامل مي‌شود يا بخشي جذاب از محتواي كتاب و محتواي مهم آن ارايه مي‌دهد. با سايت چاپ كتاب نارون همراه باشيد.


وب سايت چاپ كتاب و ترجمه كتاب نارون را مشاهده كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۵:۰۶ توسط:مهرداد بلاغي موضوع:

:: مطالب مشابه
[RelPostTitle] [RelPostTitle]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :